Subject: Alaküla tee 22 kinnistu liitumine elektrivõrguga Lihula linnas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 09:11:30 +0300

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt „Alaküla tee 22 kinnistu elektrivõrguga
liitumine, Lihula linn, Lääneranna vald, Pärnu maakond“, mille käigus
asendatakse olemasolev mastalajaam uue vastu, mis ühtlasi viiakse välja
riigitee kaitsevööndist.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.